Gå till innehåll

Vi byter telefonväxel – eventuella störningar kan förekomma

En tonåring sitter med benen i kors. Hen sitter och håller i en mobil

Tisdag den 3 juni byter Ulricehamns kommun telefonsystem, växel och mobiloperatör. Det kan innebära tillfälliga problem för dig som försöker att nå oss på kommunen.

Bland annat ska alla sim-kort i alla mobiltelefoner bytas ut manuellt, och därför kan det tillfälligt bli svårt att koppla samtal vidare.

Vi hoppas det finns det finns förståelse för eventuella problem och fördröjningar i samband med bytet.