Nu sätter vi upp hållplatsskyltar för skolskjuts

Från 11 augusti och ett par veckor framöver kommer vi sätta upp 60 hållplatsskyltar runtom i kommunen.
Det gör vi för att det ska bli tydligt var elever ska hämtas och för att uppmärksamma övriga trafikanter på att elever väntar vid vägen. Tack för att du visar hänsyn i trafiken.